Bilboa Burgos 18 september - Reisverslag uit Avinyó, Spanje van Truus Gog - WaarBenJij.nu Bilboa Burgos 18 september - Reisverslag uit Avinyó, Spanje van Truus Gog - WaarBenJij.nu

Bilboa Burgos 18 september

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Truus

19 September 2017 | Spanje, Avinyó

Lieve mensen. In Bilbao geprobeerd om met de trein verder te gaan. Geen probleem, maar onze fietsen mochten niet mee, tenzij gedemonteerd in een doos. Dat gingen we niet doen. Taxietje geregeld en ons met de fietsen naar Miranda-Ebro laten brengen, als we dit hadden moeten fietsen, een dagje flink poekelen verder. Hier mochten de fietsen wel op de trein. Op lokale lijnen mag je fiets gewoon mee. Hier de trein naar Burgos genomen. Burgos is een mooie stad, prachtige kathedraal en mooie pleinen en parken. Wat wil het toeval, Henk Linders uit Nederweert, getrouwd met Yvonne, een nichtje van Truus moest voor zijn werk ook in Burgos zijn. Zelfde hotel geboekt en s'avonds zijn we met zijn drieen gaan eten in een leuk restaurant waar de plaatselijke bevolking de grootste clientele is. Het restaurant was door Truus ontdekt en echt super. Het was echt een hele leuke avond met in de bar van het hotel een afzakkertje. Tevens deden we vandaag helaas de ontdekking dat het stierenvechten nog heel erg leeft. Wat een zinloze dierenkwellerij.

• 20 September 2017 - 09:28

Babs:

De wereld is echt klein!
    Wat leuk, die onverwachtse ont-moetingen en aangename plekken.
    groetjes, Babs