Zesde dag - Reisverslag uit Aubrac, Frankrijk van Truus Gog - WaarBenJij.nu Zesde dag - Reisverslag uit Aubrac, Frankrijk van Truus Gog - WaarBenJij.nu

Zesde dag

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Truus

07 September 2017 | Frankrijk, Aubrac

Lieve mensen. Vandaag onze spieren nog wat rust gegund. We zijn door een heel erg dunbevolkt gebied gefietst met 8 inwoners op 1km2. Het was een tocht met 500 meter stijgen naar een hoogvlakte op 1.350 m. Het uitzicht is zeer weids. Het is er koud, 4 graden vanmorgen. Dit is het gebied van de Aubrac-runderen. We hadden een hotel geboekt in het plaatsje Aubrac. Bij aankomst was het tot 16.00 gesloten. Badje/bedje moesten maar even wachten. Maar dit was geen straf, we zaten tegenover bij een Auberge heerlijk bij de open haard, rode wijn een kaassoep die je met mes en vork kon eten en als afsluiting een stuk bosvruchtenvlaai waar je met vieren genoeg azan had. Om 16.00 naar ons hotel. Dit was door de gastvrije ontvangst en het hele bijzondere interieur een aanrader. Nu zitten we lekker te genieten in een naastgelegen restaurant. Het levein van een pelgrim is zo slecht nog niet. Morgen gaan we weer een groter stuk fietsen. Groetjes, Peter en Truus.

• 08 September 2017 - 11:02

Monique.curvers:

Als ik de verhalen over lekkere kaassoep en bosbessentaart lees krijg ik bijna ook zin om op mijn fiets te springen,hier giert de wind e hier om t huis heen,ik zou niet ver komen....tijd voor verwarming aan en dikke vesten,warme pap met gebakken appeltjes.alle goeds voor jullie en n beetje een zonnetje voor overdag gewenst,liefs,Monique

• 08 September 2017 - 11:44

Vera:

Leuk om Jullie verhalen te lezen en de tocht te volgen.
    De horeca is prima lees ik al. Heerlijk!!!
    Veel plezier nog samen. Gr. Vera

• 08 September 2017 - 14:54

Jeanne :

Jullie maken er wel een afwisselend verhaal van; heen en weer tussen afzien en genieten. Goed om de spanning er in te houden bij de volgers! Tot de volgende aflevering van het feuilleton, Jeanne

• 09 September 2017 - 07:24

Arno En Christa:

Knap hoor! Leuk om te lezen. Het lijkt zo gemakkelijk!
    Onze buurt is nu wel heel erg rustig!! Maar alles goed!
    Groetjes
    Arno en Christa

• 09 September 2017 - 17:51

Maurice En Lilian:

Wat een leuke verhalen. Blijf genieten van de reis. En je hebt dalen nodig om te kunnen pieken. Veel succes . Ps voor het weer hoef je niet naar Nederland te komen.

• 11 September 2017 - 11:35

Pierre En Thea:

Hoi Truus en Peter, wat een avontuur maar wel genieten met zo'n prachtige omgeving. Zou wel eens een dagje mee willen beleven. Truus ik mis je bij de ijsberen, maar dit is het echte werk. Veel energie de komende tijd en fijn dat we het mee kunnen lezen.
    Hartelijke groetjes van Pierre en Thea,