Sarria - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Truus Gog - WaarBenJij.nu Sarria - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Truus Gog - WaarBenJij.nu

Sarria

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Truus

25 September 2017 | Spanje, Sarria

Lieve mensen, gisteren dachten we te klimmen tot 1.350 meter, maar ons hotel lag nog voor de top op 1.050 meter. Na het ontbijt klommen we weer door. Het was erg koud. Toen we de top bereikten en aan de lange afdaling gingen beginnen deden we ons wat warmer aan. Het was een mooie afdaling met echt prachtige vergezichten waar je ook keek. Uiteindelijk kwamen we verkleumd aan in een mooi dorpje met een oud kerkje. Een paar koppen koffie en we waren weer pelgrim. Verder door naar Sarria, onderweg passeren we een groot klooster en de uitzichten blijven weergaloos mooi. Af en toe passeren we plekken die Truus zich nog herinnerd van haar tocht in 2005. De zon schijnt inmiddels lekker. Rond een uur of drie zitten we in een leuk door Truus gevonden pensionnetje. Mooie kamer, lekker biertje en eten en bij een heerlijk zonnetje wat lezen. Niet te laat naar bed, we hebben een elektrisch radiatortje op de kamer. Fijn om de was te drogen. Morgen naar het plaatsje Palace de Rei. Groetjes, Peter en Truus.

• 25 September 2017 - 23:28

Theo En Elly:

Heel veel succes met de laatste etappes!

Geniet ervan!