Getaria, dag 13 - Reisverslag uit Getaria, Spanje van Truus Gog - WaarBenJij.nu Getaria, dag 13 - Reisverslag uit Getaria, Spanje van Truus Gog - WaarBenJij.nu

Getaria, dag 13

Door: Truus

Blijf op de hoogte en volg Truus

14 September 2017 | Spanje, Getaria

Vanmorgen bij stromende regen en gierende windstoten ons hotel verlaten. Na enkele honderden meters en 2 valpartijen verder zijn we een bar ingedoken. Paraplu's klapten om en de bomen bij de kathedraal zwiepten heen en weer. Na 4 kopjes koffie en 3 uur later sprongen we op ons stalen ros. We reden over de boulevard met grote barometer op zuil San Sebastián uit. Wat een mooie stad. Het motto van onze reis "klimmen, klimmen, klimmen", bleef maar we werden wel beloond met prachtige uitzichten over de oceaan. De zon brak af en toe zelf door. In Orio verwennen de pelgrims zich met "Gamba's a la plancha", voortreffelijk!
Bij het vervolgen van onze tocht zijn de Tom Tom en de wegenkaart het verre van eens, een vriendelijk man rijdt even voor en bevestigt het gezichtspunt van de kaart!
Om 16.00 uur rijden we Getaria binnen en door een super snelle aktie van Peter, staan we om 16.30 uur spic en span in het museum van Cristobal Balenciaga, prachtig!!!
Nu lekker restaurantje vinden!

• 14 September 2017 - 20:24

Babs:

Wat heerlijk dat er na al dat klimmen klimmen klimmen een mooie beloning is: prachtige view!!

• 14 September 2017 - 20:26

Babs:

• 15 September 2017 - 17:12

Jens:

Die gamba's lijken me heerlijk!