Tweede dag van de tocht naar Santiago - Reisverslag uit Le Puy-en-Velay, Frankrijk van Truus Gog - WaarBenJij.nu Tweede dag van de tocht naar Santiago - Reisverslag uit Le Puy-en-Velay, Frankrijk van Truus Gog - WaarBenJij.nu

Tweede dag van de tocht naar Santiago

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Truus

03 September 2017 | Frankrijk, Le Puy-en-Velay

Lieve mensen, na het koude terras toch een heerlijk nachtje. Na een heerlijk ontbijtje gaan we proberen om Le Puy en Velay, het beginpunt van onze eigenlijke pelgrimstocht te halen. We gaan van de Ardèche naar de Haute Loire. Onderweg zien we mooie wijngaarden. Het is klimmen en nog eens klimmen. We(ik) denken dan ook dat Le Puy er niet meer in zit vandaag. Ik wilde om 17.00 een romantisch hotelletje boeken maar volgens onze mio was het grotendeels afdalen. Zodoende reden we met onze fietsjes om 18.30 zowat een Ibishotel binnen. Niet pelgrimswaardig maar wel luxe. Wij mogen ook wel eens wat. Morgenvroeg staan we vroeg op om naar de pelgrimsmis te gaan. Wat zegen kunnen we wel gebruiken. Groetjes Peter en Truus.

• 03 September 2017 - 22:52

Ann En Peter:

We volgen jullie op jullie tocht. Eerst de Mont Ventoux een mooie prestatie.
    Nu richting Santiago. Leuk om jullie verslagen te lezen.

• 03 September 2017 - 23:44

Babs Heijnen:

Knap gedaan! Afdalen is anders ook een hele een kunst!
    Lekker hotel meer dan verdiend

• 04 September 2017 - 11:13

Jeanne Tindemans:

De pelgrimsmis zal intussen al wel afgelopen zijn, dus jullie zitten weer op de fiets lijkt me. Goeie reis vandaag, tot het volgende verslag! Wij zijn inmiddels weer thuis uit Londen. Mooie week gehad, en gezellig bij Simon. Groet, Jeanne en Bert

• 04 September 2017 - 12:07

Bert Onstenk:

Jeanne heeft hiervoor al gereageerd; toevoeging van mij is dat jullie, volgens mijn aardrijkskundig idee, vanuit de Mont Ventoux voor Santiago de verkeerde kant op fietsen. of wordt het Canterbury? Misschien is de weg wel het doel. Succes, Bert